poniedziałek, 4 stycznia 2016

Hu hu ha, nasza zima zła!

Witam Was serdecznie w ten ziiiimny wieczór.
Pogoda na moim telefonie -10.. Siedzę pod kaloryferem, na poduszkach z moim psiakiem i się grzejemy. Straszne z nas zmarźlaki :) Trochę się ogrzejemy i tworzę dalej :)
Szukam i szukam koralików, zawieszek. Muszę złożyć zamówienie, bo jest Was coraz więcej. Bardzo mnie to cieszy :)
Znaki nieskończoności robią furrorę :) 
Cieszą się największym powodzeniem. 


Coś dla fanów wieży Eiffla :) 
Koraliki szaro-czarne, w świetle bardziej szare niż czarne.


Jutro zamierzam upiec moje modelinowe zawieszki :)

Pozdrawiam Was ciepło w ten zimowy wieczór..

9 komentarzy:

  1. Fajne bransoletki tworzysz:) osobiście bardzo lubię i symbol nieskończoności i wieżę Eiffla:) Dzięki za odwiedziny. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzeczywiście - bransoletki ze znakami nieskończoności robią ostatnio prawdziwą furorę. Mnie także przypadły do gustu - zwłaszcza te w pastelowych kolorach, z poprzedniego posta.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna biżuteria. Oj u nas tez bardzo zimno. Ściskam cieplutko i dziękuję za odwiedzinki u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne bransoletki tworzysz!:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Zachęcam do obserwowania mnie na facebooku, jest ich tam więcej :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  5. Jestem ciekawa tych modelinowych zawieszek :) Bransoletki to taka biżuteria, od której jestem uzależniona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są to głównie "babeczki" :) W najbliższym czasie wstawię zdjęcia. Na instagramie są na pewno, teraz robię troszkę mniejsze. Zapraszam do obserwowania mnie na facebooku :) Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń