poniedziałek, 25 stycznia 2016

Trochę zimy..

Od dziś odwilż :-( Smutno, bo dawno nie było tyle śniegu, ale robimy miejsce na wiosnę :-)
Mogłabym już usiąść na trawie w ogrodzie :) 

Dziś więcej zdjęć niż pisania, zapraszam do oglądania :)


Babeczkowa :)





..i kolejna z babeczką






I trochę dla odmiany...



                                 


Moja wariatka.. uwielbia śnieg, chyba widać?? :)

                                            

Kaczki i gołębie nakarmione! Pierwszy raz widziałam ich tyle na raz.. SZOK!






Coś pięknego! Przez brudną szybę auta uchwyciłam to "COŚ".
Uwielbiam takie widoki - zachody słońca (na wschody ciężko mi wstać)




Na koniec pyszności :) 


Życzę miłego wtorku :)



11 komentarzy:

  1. Bardzo ładne bransoletki a widoki cudowne.U nas już też odwilż trwa od kilku dni,w ogrodzie zrobiło się zielono i mnóstwo kopców kreta, zima odchodzi, no i dobrze wiesz bo jej nie lubię!! :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ja w sumie też jej nie lubię, ale uwielbiam jak jest mróz i śnieg, a drzewa są oszronione, wtedy jest tak pięknie! Ale to tylko tak na chwilę, co za dużo to niezdrowo :)
      Pozdrawiam również :)

      Usuń
  2. Faktycznie dużo kaczek ;) I dużo pięknych zdjęć. Tylko to ostatnie mogłaś sobie darować, bo jak na złość nie mam nic dobrego pod ręką ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)
      No w sumie ja już też nic nie mam :( I musi skończyć się to, że ciągle jest ciasto, ciasteczka, albo babeczki! Wiosna idzie :( :D

      Usuń
  3. z koniczynka jest piękna i ta szaro różowa też wpadał mi w oko

    OdpowiedzUsuń
  4. Bransoletka różowo szara to mój typ!:) Za to zima to zdecydowanie nie mój typ, choć widoczki miewa cudne, tak jak te na Twoich zdjęciach:) Piękne kadry uchwyciłaś!:) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też się bardzo podoba szaro różowa :)
      Dziękuję i pozdrawiam również :)

      Usuń
  5. Ale one wszystkie fajowe:) I taka zima, a u nas juz wiosna:) Cudnego weekendu i ślę buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też zima szybciutko się zmyła :) 2 dni i jej nie ma.. Cudownie!
      Również życzę miłego weekendu!! Buziaki

      Usuń