czwartek, 7 stycznia 2016

Zdjęcia, nie tylko bransoletek..

Dla odmiany moje telefonowe zdjęcia, które lubię, które mi o czymś przypominają :)
Jakość jaka jest taka jest, aparatu pewnie bym ze sobą nie nosiła, więc telefon w zupełności mi wystarcza.

Uwielbiam morze... mogę siedzieć tam godzinami. Podobnie nad rzeką, zalewem, jeziorem..

Bez zwierząt byłoby nudno! Są wspaniałe <3
 

I inne..





Co jakiś czas, będę przeplatała bransoletki telefonowymi zdjęciami :)
Życzę Wam miłego wieczoru, dziękuję za odwiedziny :) Zapraszam częściej :)

10 komentarzy:

  1. Śliczne zdjęcia. Czym by był ŚWIAT bez zwierząt. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. też kocham zwięrzeta
    ten jasny psiak całkiem podobny jest do mojej suni

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Po zrobieniu zdjęcia matka rzuciła się na syna i go przegoniła :( Udało mi się :D

      Usuń
  4. Zwierzątka są cudowne :)
    Świetne zdjęcia :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń